Ten post jest również dostępny w: en

Wycofane systemy i produkty

T70 Jaguar

System Jaguar T70 został po raz pierwszy wprowadzony w 2007 roku, aby zaspokoić potrzeby rynku elektrycznych i hydraulicznych wciągarek. Był konkurencyjny cenowo i oferował wiele korzyści w stosunku do swojego rodzeństwa, T60, takich jak więcej funkcji, wąskopasmowe radio i większy zasięg transmisji. Jaguar T70 został wycofany w 2015 roku na korzyść nowego systemu Panther, który oferuje kilka ulepszonych parametrów.

Więcej informacji o systemach Panther


Tiger Generacja 1

System Tiger 1 generacji został wprowadzony około roku 2010, aby sprostać wymaganiom rynku systemów zdalnego sterowania o wysokim poziomie bezpieczeństwa. Dyrektywa UE o maszynach wprowadziła nowe i surowe wymagania dla maszyn i ich systemów sterowania.

System Tiger był podobny do poprzednika, 860 Lion, dwa ręczne nadajniki i joystick w różnych konfiguracjach. Nadajniki również pojawiły się z dodatkowymi wyświetlaczami danych. Wyświetlacze mogą pokazywać informacje o wadze, stanie baterii, częstotliwości lub inne komunikaty informacyjne.

System Tiger miał ocenę SIL3, co oznacza, że ​​był zgodny z bardzo wysokim standardem bezpieczeństwa. System Tiger był ciągle aktualizowany do punktu, w którym początkowe produkty i najnowsze miały wystarczająco duże różnice, by został stworzony system Tiger 2 generacji. System generacji 2 zawierał nadajniki, które ludzie rozpoznali z pokolenia 1, ale nadajniki generacji 2 miały wiele ulepszeń i rozwinięć technicznych.

Więcej informacji o systemach Tiger 2


860 lion sterowanie radiowe tele radio860 Lion

860 Lion został wprowadzony w 2003 roku, aby zaoferować rynkowi nowy zaawansowany technologicznie system kontroli, który również spełniał nowe standardy bezpieczeństwa w swoim czasie. Początkowo system oferowano jako 10-przyciskowy i 12-przyciskowy nadajnik ręczny dla odbiorników od 10 do 24 przekaźników funkcyjnych. Później nadajniki z joystickiem również zostały dodane do gamy.

Na swój czas 860 Lion był bardzo bezpiecznym systemem. Posiadał zatwierdzoną funkcję stop według kategorii 3 i PLd. Dedykowane przekaźniki bezpieczeństwa monitorowały funkcję stopu.

System ten posiadał wiele opcji i wbudowanych funkcji jako standard. Można kontrolować 2 odbiorniki, niezależnie lub jednocześnie. System operował w maksymalnie 69 różnych częstotliwościach między 433-434 MHz.

System zaczął być zastępowany przez system Tiger w latach 2010-2013 i ostatecznie przeszedł na emeryturę na korzyść systemu Tiger (generacja 2), który spełnia standard SIL3, którego nie posiadał 860 Lion.

Więcej informacji o systemach Tiger 2


T80 Leopard

System T80 Leopard został wprowadzony w 2006 roku i był solidnym systemem z jednym nadajnikiem i dwoma typami odbiorników dostosowanych do branży dźwigowej. System posiadał zatwierdzoną funkcję zatrzymywania i spełniał standardy bezpieczeństwa kategorii 3 i PLd.
System został wycofany w późniejszych częściach 2012 roku i został zastąpiony głównie przez system Tiger do podobnych zastosowań.

The “MQ”-receiver featured a thin design housing with was particularly suitable for narrow installation areas. The system was retired in the later parts of 2012 and has been replaced primarily by the Tiger system for similar applications.

Więcej infromacji o systemach Tiger 2


460 system retired Tele Radio460 system

System 460 został uruchomiony na początku lat 90. i składał się z kilku nadajników i odbiorników od najmniejszego nadajnika z jednym przyciskiem do dużych, bardziej zaawansowanych nadajników z 8 przyciskami. System posiadał kilka odbiorników od 1-przekaźników do większych 8-przekaźnikowych odbiorników. Produkty 460 komunikowały się w zakresie 433 MHz.

System 460 został wycofany w 2006 r. I został zastąpiony przez system T60, który był cyfrowy, w przeciwieństwie do poprzednika, który był analogowy. T60 oferował bardziej zaktualizowane funkcje i możliwość dodawania kolejnych kodów.

Nowszy system T60 jest w dużej mierze kompatybilny z systemem 460 i powinien być postrzegany jako naturalny zamiennik w większości przypadków. Aby zrozumieć, w jaki sposób należy przeprowadzić migrację do segmentu T60 z systemu 460, skontaktuj się z najbliższym dystrybutorem, a oni odpowiedzą na Twoje pytania.

Visit the T60 products on this page